Tento modul je zaměřen na problematiku vyhledávání nových zákazníků, jejich zaujetí, telefonické vedení hovoru jako efektivní způsob oslovení a práce se stávajícími klienty. Studium je zaměřeno na činnost obchodníka před samotným kontaktem s budoucím klientem, rozbor strategie k upoutání klienta a aplikace této strategie v podobě telefonického či osobního sjednání obchodní schůzky.
Cíl modulu:
Cílem modulu je osvojení si techniky vedené obchodní schůzky od navázání vztahu a vytvoření atmosféry přes analýzu klienta až po probuzení zájmu zákazníka o vytvoření nabídky řešení. Tento cyklus je postaven na práci se zákazníkem při osobním jednání, na techniku prodeje sama sebe a způsobu své práce. Vše ve spojení s aplikací možností získání informací tak, aby klient pochopil užitek a přínos nastaveného postupu.
Absolvent tohoto modulu bude schopen:
- posoudit validitu kontaktu a objem informací důležitý pro odvětví jeho obchodní branže
- rozpoznat zásadní informace o potencionálním klientovi
- rozpoznat aktivní a pasivní zdroje informací
- využít a vytěžit efektivní zdroje informací o klientovi
- rozšiřovat portfolio klientů
- říct si o doporučení a umět s ním pracovat
- znát proces sjednávání schůzky při osobním jednání
- vytvořit věty pro zaujetí klienta s cílem sjednání obchodní schůzky
- sjednat si telefonicky schůzku s klientem
- pracovat s námitkami při osobním jednání i při telefonování

Mgr. Patrik Spannbauer---
Vyučuje v předmětech Management obchodní schůzky, Argumentace navrženého řešení zákazníkovi, Péče o zákazníka a práce s referencemi a Strategie výběru nových spolupracovníků