Náplní předmětu je využití informací z úvodní schůzky s klientem při argumentací řešení na následné schůzce, pochopení prodeje užitků nabízeného řešení pro klienta, rozdíl v prodeji parametrů a vlastností produktu apod.
Navazuje pak trénink uzavíracích technik, rozlišení a detekce kupních signálů, práce s námitkami klienta a samotný proces uzavření obchodu včetně pochopení důležitosti servisu o klienta jako profesionálního způsobu následné péče o budoucí obchod. Zároveň se zde zdůrazňuje osobnost skutečného obchodníka, který dokáže nejen prodat, ale i postarat se, aby produkt, který klient získal, sloužil k jeho užitku.
Obsah modulu:
Způsoby prodeje (parametr, vlastnost, užitek), prezentační kolečko
Uzavírací techniky
Námitky a práce s nimi
Typologie zákazníků
Kupní signály

Mgr. Patrik Spannbauer---
Vyučuje v předmětech Management obchodní schůzky, Argumentace navrženého řešení zákazníkovi, Péče o zákazníka a práce s referencemi a Strategie výběru nových spolupracovníků