Bc. Jan Brodský DiS.

Absolvent VŠ oboru Mezinárodní vztahy a Vyšší odborné školy Veřejnoprávní. Po několika letech na manažerských pozicích v komerční sféře působil od počátku roku 2009 do srpna 2013 v Institutu pro veřejnou správu Praha, organizaci, která se zaměřuje na vzdělávání úředníků a zaměstnanců české veřejné správy, kde měl v pozici marketingového a komunikačního manažera na starosti právě zajištění a organizaci mnoha typů akcí. Působil také jako marketingový manažer na Vysoké škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha a zároveň je absolventem několika kurzů Diplomatické akademie. Dlouhodobě se pohybuje v oblasti komunikace, byl mimo jiné tiskovým mluvčím dvou ministerstev a zároveň vedoucím tiskových oddělení nebo ředitelem tiskového odboru. Je autorem desítek školení a odborných seminářů na klíč pro klientelu ve veřejné správě i komerčním sektoru a autorem nebo spolupracovníkem na několika knihách a odborných publikacích. Zabývá se problematikou managementu, time managementu, diplomatického, obchodního a společenského protokolu a komunikací, a to i jako odborný a privátní konzultant. Od roku 2010 působí jako lektor Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. a od roku 2013 se stal lektorem European Business School SE.
person
Jak nezískat práci

Jak nezískat práci

S podzimem se na nás všechny řítí několik pravidelně se opakujících jevů. Jedním z nich je tradiční výskyt nových absolventů na trhu práce a jejich právě skončené poslední prázdniny.  V tom lepším případě je čeká hledání zaměstnání a nástup do něj. Všichni se proto v těchto časech potýkají s tvorbou a sestavováním svých CV a psaním motivačních dopisů.

Přečíst celý článek
person
Úkoly, které se neodkládají

Úkoly, které se neodkládají

Jedno české přísloví ve své modifikované variantě říká: „Co můžeš udělat dnes, můžeš udělat i zítra.“ Odkládáním těch správných úkolů totiž můžeme velmi výrazně zvýšit svoji produktivitu. Pokud ale něco odkládáme jen proto, abychom se tomu vyhnuli, tak se to dříve či později velmi nevyplatí.

Přečíst celý článek
person
(Pravidelně opakované) Chyby, které brání v úspěchu

(Pravidelně opakované) Chyby, které brání v úspěchu

Být úspěšný je skvělé! Být úspěšný je opojný pocit! Být úspěšný znamená být bohatý, a to je taky skvělé! Jenže jak takovéhoto skvělého pocitu dosáhnout? Jak dokázat být úspěšný, navíc co nejdříve? Po pravdě – nevím přesně. Co ale vím naprosto přesně je, že existují konkrétní chyby, které jsou pravidelně opakovány a tyto chyby nejenže nepřispívají kýženému statusu úspěšnosti, ale navíc ještě jeho dosažení brání.

Přečíst celý článek
person
Rozdíl mezi elitním a průměrným obchodníkem

Rozdíl mezi elitním a průměrným obchodníkem

Jestliže jsme si v jednom z minulých článků vyjasnili rozdíl mezi obchodníkem a prodejcem a jestliže jsme přijali myšlenku, že obchodní činnost závisí na splněných předpokladech a podmínkách a jestliže někteří zauvažovali o práci v obchodě, tak se možná střetli s onou okrajově popisovanou realitou, ale hlavně zjistili, že někteří kolegové – byť ze stejné firmy nebo oboru – jsou úspěšnější a usměvavější než jiní. Čím to? Podmínky ve firmě jsou stejné, produkt totožný.

Přečíst celý článek
person
Etiketa psaní e-mailů

Etiketa psaní e-mailů

Emailů denně napíšete a vyřídíte desítky, někdo snad až stovky. Napsat email nebo odpovědět na něj se proto zdá jako triviální záležitost. Proto nad jeho napsáním často odpočíváte, nebo alespoň ne na 100% přemýšlíte a soustředíte se. 

Přečíst celý článek

Ceny studijních programů uvedené na webu jsou bez DPH.